Followers

Sunday, 28 August 2011

Balik kampung Balik kampung

 Assalamualaikum , hye stalker semua , hope korang sihat sejahtera semua . maklumlah , raya dah hampir menjelma . Puasa tahun macam tak rasa plak .

 Baju raya semua dh beli ke ? kuih dah buat ke ? langsir dah tuka ke ? baju raya warna ape tahun ni ? rumah dah cat ke ? rumah dah kemas ke ? kereta dah hantar service ke ? tahun ni beraya kat kampung mane ? baju dah siap packing ke ? puasa dah cukup ke ? kad raya ada hantar ke ? banyak sgt ke aku tnye ? hehehe .

 Kalau seronoknya kalau raya ni , kita semua dapat balik kampung kn ? kesian sape yg xde kampung .
tapi kampung aku dekat je . kalau naik kereta , bontot ni pon x sempat nak panas . HAHAHA .
Kepada sape-sape yang akan balik ke kampung hari raya . berhati-hatilah di jalan raya . baca la doa banyak-banyak . semoga kita selamat sampai ke kampung halaman kita .

  #Pandu cermat jiwa selamat . Ingatlah orang yang tersayang . Hope happy raya tahun , sini ade pantun :

 Tan tan tu keladi waa waa ,
dalam bontot ade asam jawa ,
Tangan dihulur maaf dipinta ,
Saya ucapkan Selamat Hari Raya :)

No comments:

Post a Comment